Thursday, January 21, 2010

miss n dan mr c

Dengar cite miss n ngn mr c dah mengeratkan tali silaturrahim..fuyoo..tapi sape depa tu hah?..artis ke?..no no no~~..diorg bkn artis tapi artistik je..haha
ni bkn aku nk citer tapi aku nk story je..pasal miss n ngn mr c nih..
eh aku bukan penyebar gosip..bukan paparazzi..bukan mamarazzi..bukan abangrazzi mahupun kakakrazzi..
lagipon gosip nih bukan gosip liar-liar..tapi gosip ni spesies jinak punya..
jinak-jinak merpati dua sejoli bak kate pepatahnye lar..
fuh !! pinknya langsir !! ada bunga-bunga lagi..sambil menyebarkan cahaya ultrapink ke seluruh ruang rectangle yg luas dan memukau pandangan telinga..(macam mana la agaknye tu)..
mungkin hati mereka sedang berbunga-bunga riang kanak-kanak ribena macam langsir baru ni gak kot..sambil dibuai-buai buaian di taman permainan yg dipenuhi dengan rama-rama..eh eh macam suasana langsir baru lar...haha
wea ko ni nk citer pasal langsir ke nk citer pasal org?..(gerangan siapakah yg bersuara itu~~)
bila masa aku kate aku nk cite?? aku cuma story kt u olls je..auww..haha
mari kembali ke masa itu..zam zam air zam zam!!=>ayat sakti utk kembali ke masa itu..
>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>>
<<<<<<<<<<<<<<<<<<
<<<<<<<<<<<<<<<<<<
<<<<<<<<<<<<<<<<<<
<<<<<<<<<<<<<<<<<<
<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Oh! macam tu rupenya..
semua dah paham kan setelah melihat sendiri ngn mata kepala kaki tangan kan?
bagus ! bagus ! bagus !
bangun ! bangun ! dah sampai dah..tido plak..kang mula lar xphm keadaan tuh..

selamat petang alam sejagat...

*miss n ini sahaja yg mampu aku lakukan..haha

5 comments:

ASaDa RyutaRo said...

apa sebenarnya cerita ko ni?? x faham aku.. tgh blurr lagi ni.. tp aku layan dgr lagu kat blog ni. hahaha :))

suka hati said...

ko ni mmg xphm bahasa..haha

Deco [MisS N] said...

thanks lina...haha,hikayat nih takkan berterusan..insyaAllah tamat dlm masa terdekat..:)

suka hati said...

haha..pape je la ko nih..

suka hati said...

haha..pape je la ko nih..