Friday, February 25, 2011

kerepek tengah malam-ayat buhsan

selamat malam.kabare?sihat? ye aku pon sehat je.biasalah ayat buhsan sebab aku pon ngah busan..aku rasa orang yg baca ni pon bosan.tapi jangan lah bosan ngan blog aku.aku bosan pon sebab hormon bosan tetiba mengalir deras.Tapi aku xda lar bosan sangat.Saja je nak bagi ironik sikit.Korang tengah buat ape tuh?(soalan bosan)..Aku tau korang mesti tengah baca entry aku skg nih..Mekasih la bebanyak..buat susah-susah jek..Terharu giler aku ada orang sanggup baca entry bosan nih..Aku sendrik maleh nak baca.Time bosan leh la kot.Gila nak baca benda-benda bosan nih..Tapi entry aku xpenah membosankan..aku tau tuuu..~~~---->berangan jap~~

Korang malam2 ni dah tido? Aku tengah tido sekarang nih..percaya x? Aku tau korang mesti x percaya..Sapa percaya tuh mmg sah la..malas aku aku nak cakap..tapi sebenarnya aku baru lepas makan..aku tau mesti ada org pikir "ada aku kesah?" hahahha..aku pon tak kesah..saja je nak citer kat sini..kalau korang tak kesah, kak esah kisah kot..tak kesah la semua tuh..mari lah kita bergembira..aku bagi korang cuci mata..enjoy je lah ek..


>>>>>>>>> ERKKKK...mintak maap ye..kelembapan keloadingan membuatkan aku malas nak upload gambar yang aku soh cuci mata tuh..alaa yg tuh tu..hahaha..len kali je la ek..byee..


Selamat Malamamamamma

6 comments:

Tuan Penasihat said...

dus bosan gila.
takpalah kalau x dapat cuci mata.
kita cuci kaki jalah, pastu tido.
zzzzzzzzzzz......

suka hati said...

bila tn penasihat dah bg nasihat.hahahhahaha------->kroih kroih kroih pegi tido

Cik Jari said...

hahaha...nak makan kerepek ubi...nak nak nak nak nak

sukahati malas log in said...

nak ke? p la cabut ubi blakang umah tu..sagat2 pehtu gorenggggg pon sodappppp..lalalalala~

Arisa Mihashi said...

wei, kak esah je ke yang kesah pasal ko? sekian..ehh..kesian.

suka hati said...

sekian terima kasih..ehhh...kesian retima sakih..