Saturday, February 12, 2011

tiada kata secantik bahasa~~lalalala~

tiada kata secantik bahasa~~ lagu pembuka tirai untuk kali ini..

Bahasa literally means spoken language::reference wikipedia::

Pernahkah anda terfikir.....

kenapa pokok tu kita panggil pokok?

kenapa orang kita panggil orang?

kenapa komputer kita panggil komputer?

kenapa pisang kita panggil pisang dan bukannya tembikai?

kenapa bla bla bla.........dan bla bla bla.........

Quote for today : "In the middle of every difficulty lies opportunity."-Albert Einstein.

have a good day!!

7 comments:

Cik Jari said...

aku suke quote dari kembar aku tuh.... meh aku nk tolong translate:

dicelah-celah kota yg serabut dengan kenderaan & manusia,terdapatnya mcD untuk memberi peluang kpd perut kita supaya kenyang.....


ko dh makan?

suka hati said...

aku suka interpretation ko..

aku xmakan lagi..jum mCD..haha

Cik Jari said...

jom...
tapau unt aku ek... aku nak wat bekalan unt ari esok..mlm nih dh kenyang..

siyes..kitorg teringat je kat ko...sam pon tak lekang sebut nama ko...

nurul said...

rindu kamu jugak..huhu.. =)

suka hati said...

hehe..ye ye....aku pon rindu uollzzzz semuaa...teringat kenangan weolzzz bersamaa...wahhh gituu~~hehe

Arisa Mihashi said...

ha ah..teringat kenangan manis weolls yang masin dan kenangan pahit yang pedas.kenape uolls rindu kat sukahati ni.?eeee. iolls tak pernah dgr pon si sam tu cakap die rindu kat sukehati ni.


gagagagaggagagagagagagak!

suka hati said...

sukahati la theyollss nak rindu kat sukahati..apasal yg arisaollss sukahati nk sabotaj sukahati...sukahati sukahatiollss lah.....gegeggeggegeggeek