Saturday, October 22, 2011

nak jadi cikgu lah

aku rasa nak jadi cikgu skg nih.nak mendidik anak2 bangsa supaya menjadi lebih bijak dalam mengahrungi arus modenisasi yg pesat ini.

aku dah bosan keje yg pressure tak tentu masa nih.kerja yg environment nye terlalu sosial.kerja yg sesetengah orang tak paham sensitiviti agama nih.pathetic to them.

dunia nih cuma tempat persinggahan yg sementara.macam R&R.selalu kalau jalan jauh kita singgah r&r utk makan dan bersolat. macam tu la analogi nye.

Cikgu kerja yg mulia kan. I really hope to be one.

4 comments:

Cik Jari said...

selamat petang,cikgu lina...or maybe,
gud evening Miss Lina....



insyaAllah..Amin

suka hati said...

just call me bro.erk..heheh

Arisa Mihashi said...

yeah.that's my bro.hahahaha.
tukar je la lina kalau dah persekitaran macam tu.jadi cikgu pon best ape.walaupun penat.

suka hati said...

mmg best.tgh tgu tawaran la.aku baru apply ler derrr..hehe