Friday, December 16, 2016

Merepek

Aku kalau bab merepek memang handal dan bijaksana. Bagus jugak kalau dah ada talent macam tuh. Urgh

Pagi tadi mak aku kejut suruh sembahyang subuh. Ok lah bangun jalan senget-senget pegi ambik wuduk and solat. Pastu dah dasar pemalas dan pengantuk aku pun tidur balik. Sila lah faham aku tidoq pukul 2 pagi lebih kurang kot. Tak tau lah macam mana nak adjust balik regime sleeping beauty aku. HELP pls? So, lepas aku tidoq balik tuh mak aku kejut balik suh hantar die pulak p stesen petronas kat kamunting sbb nak p rombongan kenduri kawan kat Kolumpo (KL). Ok lah. bangun teruih start kete sunglasses, on jalan.

Sekarang aku bosan, nak p mandi maleh, tapi boleh pulak tulis blog. haha. Ok lah saya nak p mandi sat. Satgi nak kena p bayaq kete dan segala hutang perbankan. Cau cin cau!

Adiossa!

No comments: